
Focus ‘07 MO15-1 Kampioen, meiden winnen alle wedstrijden
SportCULEMBORG • De meiden van de MO15-1 van het Culemborgse Focus’07 zijn zondag onder de bezielende leiding van trainer en coach Kees Huygen kampioen geworden.
Eigenlijk was het vorige week al beklonken, toen ze met een hele sterke wedstrijd met 4-0 wonnen wonnen van SV Houten. Zondag was er nog een laatste thuiswedstrijd tegen Aurora 15-1, die de Culemborgse meiden glansrijk wonnen met 7-0. Alle wedstrijden in deze competitie werden gewonnen.






















