Energiewinkel verhuist
Logo culemborgsecourant.nl

<p>Wethouder Joost Reus en enkele vrijwilligers bij de opening van de winkel afgelopen oktober.</p>

(Foto: )

Energiewinkel verhuist

Culemborg - Per 1 februari verhuist de Energiewinkel van de Markt naar de Oude Vismarkt 13 (voormalig schoenenzaak Van Dijk).

De Energiewinkel is er voor om de Culemborgers te informeren over de veranderingen in de energiewereld, de mogelijkheden voor besparing op de energierekening en over lokale projecten voor energie-opwek waarin bewoners kunnen participeren.
In de Energiewinkel is veel handige informatie verkrijgbaar over projecten van de coöperatie Vrijstad Energie, Vrijstad Windwinning, en CoöperatieAuto. Energieloket Culemborg is aanwezig voor onafhankelijke informatie over energiezuinig wonen.

Helaas kunnen we u nog niet in de winkel ontvangen, zolang de lockdown vanwege Corona nog voortduurt. Als u vragen heeft over verduurzaming van uw woning neem dan contact op met Energieloket Culemborg (www.energieloketculemborg.nl ). Voor vragen over andere energieprojecten neem dan contact op met Vrijstad Energie (www.vrijstadenergie.nl). Of bel met onze coördinator Han Horstink (06-10671846).

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?